2 Kasım 2010 Salı

kalanı..

sms'im bitti :(
bu aralar hint fakiri modunda olduğum için, bayrama kadar iletişemeyen insan olacağım..
dumanla veya posta güverciniyle haberleşmeyi düşünüyorum.
en son post'umdan sonra kendimi duşa attığım gibi, tası tarağı topladım ve paşa hazretlerine gittim.
onlardan çıkınca, okula gittik. phoebe'mi gördüm.
okuldaki kızların takım elbiseli halini görünce, ceketine salyalarını akıtmalarını, yüzümde konu mankenlerine taş çıkartacak bir gülümsemeyle izledim ve kah koluna girip, kah elini tutup, kah da elimi omzuna koyarak "geri bas" dedim vücut diliyle tabi :)
sonra otobüse bindirdim onu.
nedense "gitme" diyesim geldi.
sanki istanbul'a değil de, dünyanın öbür ucuna gidiyormuş gibi geldi bir an :/
yolladım...
eve döndüm sonra.
koca bir paket kek yedim.
ne yapayım, çok yorulmuştum..
şimdi dee kocamaaaann bir tabak makarna yiyeceğim :D
"kalorileriyle mutlu insan" falan olduğumu sandıysanızz çok yanıldınız.
katana gibiyim. kurbanda danaya diye 7 kişi bana girerse hiiçç şaşmayacağım.
rush desicion.
yarın diyetteyim. tamam.
yaşasın açlık <3 :D
hadi kaçtım...
açlık bastırdı da :D
xoxo
Agnes *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder