3 Kasım 2010 Çarşamba

öf ne dandik bir gün bugün.

başlıkta da söylediğim gibi; ne dandik, ne aptal bir gün bugün!
blog yazmak yerine, yarınki kelime sınavıma çalışmalıyım aslında.
ama yapasım yok, zorla mı ?
test de çözmeliyim.
ama onu da yapasım yok.
çok da tınn diyeceğim ama değil, "tınn"ıyorum çünkü.
ay yok.
sanırım sabah kalkıp çalışacağım.
öf. pöf.
bir de hattımı değiştirmeyi düşünüyorum.
sms çok zamanımı alıyor, konuşabileceğim bir şeyler yapayım.
güdük necmi (adamın tam adını unuttum, ama olsun, isim tutamam zaten aklımda .d) oynuyor reklamda, 5 lira da yüklesen, her yöne 10 dakikası 50 kuruş olayı...
sanırım öyle bir şey yapacağım. çünkü sms çok zamanımı alıyor ve rahat rahat çemkirilmiyor yazarken.
hem paşa paşa istediğimi de ararım.
evet evet, bunu yapmalıyım. .d
aman neyse. bugünlük saçmalama kotamı da burada doldurdum.
sınıftaki gruplaşmamızdan olsa gerek, insanlarla konuşmuyorum.
hiçbir şey paylaşmayıp, sessiz sessiz oturunca da, burada saçmalıyorum, ne yaparsın.
iyi mi oluyor, onu da bilmiyorum.
bu arada....
yıllık olayları da başladı.
ne yalan söyleyeyim, hiç giresim gelmiyor bu geyiklere.
çok çocukça geliyor.
neden hatıra defteri tadında, hepsi birbirine benzeyen aptal veda yazıları yazayım ki ?
ben sevmem vedaları.
edi'yle muhtemelen hayatımın kalanında görüşeceğim, hadi ona yazdırdım.
bir de phoebe var, o da tabi ki hayatımda olacak biri.
tamam.
koca sayfa olsa da, bana iki kişi yetiyor. ama bunu nasıl anlatayım ki insanlara? yüzümde tatlı bir tebessüm ; "teşekkür ederimm canıımmm... evet ben de sana yazdımm!" diyorum.
ne büyük iki yüzlülük.
kendimi kirlenmiş hissettim. "y i n e ."
her neyse. öyle ya da böyle, o mal sınava gireceğim, bir yerlere gideceğim, bizimkiler durumları düzeltecek, benim şu ankinden farklı e ruhani bunalımlarıma yol açmayacak, daha rahat bir sosyal hayatım olacak ve bir şekilde; her şey güzel olacak.
evet sıfırı tükettiler yine bu arada.
sokakta şarkı mı söylesem, yoksa tipsiz ve muhtemelen hiç kız arkadaşı olmamış, gözlüklü ama zengin tipleri kafalayıp fahiş fiyatlarla ders mi versem ?
of bilmiyorum.
ama bu "daraltı" bitmezse, face'te adımı yine Ruhi Bunalım" yapmayı düşünüyorum.
makara oluyor hem.
aman ne bileyim ya.
ben saçmalamaktan ne yaptığımı biliyor muyum ?
neyse, bir post için bu kadar karamsarlık yeter.
depresif pollyanna binayı terk eder.
Agnes herkesi öper. her zamanki gibi.
ahanda şöyle;
xoxo
Agnes *

p.s: acayip sigara istiyorum! yoksunluk belirtisi midir nedir, ense kökümden vuruyor baş ağrısı. feci bir durum :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder