13 Mart 2010 Cumartesi

of pofff.....


heyecanını kaybetmişsin... yok inancını kaybetmişsin... doya doya sarmamışım.. bize çok günah etmişsin..... naranaranaranaanaanaaanaayyynaranaranaranaaanaanaanay doya doya sarmamışıım bize çok günah etmişsiiiiinnn.......
oooof offfffff...
mal mal bu şarkıyı söylüyorum iki gündür.
hayata küsmem için bi sebebim yokmuş gibi görünüyor, ama ne yapayım. olmuyor işte olmuyor!
benim eros'la ciddi sorunlarım var! ya kendisi bana yazdığı için kimseyle mutlu olmama izin vermiyor, yahut benle bi garezi var.............
her iki türlü de beni rahat bırakmadığı kesin...
konu çakma jacob...
evet.. daha fazla kendimi kandıramayacağım.. benden hoşlanmadığı bir gerçek. bitti. gitti. bir daha kendisi hakkında konuşmayacağım.
freedom haklı galiba... p.ç yaşayacaksın...
aşk benim için bitmiştir..
daha fazla kırılmayacağım.

1 yorum: