16 Eylül 2010 Perşembe

Ben Geldimm!

Öyle çok şey var ki yazacak!
Hmmmmmmmm..... bir bakalımmm, nerden başlasak?
Buldum!
Okuldan...
Bu pazartesi okullu olacağım! Yine...
Son sınıf olmaktan hiç hoşlaşmasam da... Katlanacağım artık...
Dershane fena değil, birkaç gıcıklık dışında, ortam sardı.. Ama tarihçi ömrümü törpülemekte!
Aslında... sanırım bugün çekilmez gelmesinin sebebi, aklımın erkek arkadaşımda olması olabilir. yok yok, bildiğin öyleydi. :D
ay inanamazsınız, gece 4'ten beri kesintisiz ağlar mı bir insan?!
Ağlayabiliyor işte.
Tabi barışmamız 10 dakikamızı aldı ya, neyse.
Saatlerce ağladığıma değdi mi? Yorum yok.
Vel hasıl. salak mutluluğumdan da anlaşılacağı üzereeee...... Hala devam ediyoruz.
Pazartesi (ki bu okulun ilk günü oluyor .d) ilk ayımızı kendime bahane edeceğim.
naparız bilmiyorum.
onların evine gitmemiz konusunda istekli aslında. bilmiyorum. bu konuda çok sürtüşüyoruz nedense.
ve phoebe !
öyle çok özledim ki seni !
bir an önce göresim var!
pazartesi geleceğim!
ve biliyor musun, benim bilgisayarıma giriyormuş!
kendimi taciz edilmiş hissediyorum :/
I.P. adresimi ezbere biliyor :S
ve taciz edilmek demişken, lülüklüye basıldığımız yetmiyormuş gibi, bugün de bol bol taciz edildik. bir rahat yok yahu!
öhö öhö'ymüş.
huh diyorum sadece!
xoxo
Agnes *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder