20 Eylül 2010 Pazartesi

Bir başka hisler :?

Bir başka ruh hali içerisindeyim bugün dostlar!
Aynı anda hem suçluluk duygusu, hem mutluluk, hem aşk, hem de özlem.
Dün gece yatana kadar, sevgilimle öğlen buluşacağımı sanıyordum.
Fakat gereğinden fazla ısrarı ve ettiğimiz aptal kavganın da verdiği gazla "yemişim okulun ilk gününü" dedim ve bizimkilere yalan söylemiş de olsam, koşarak ona gittim.
İşte suçluluk duygumun sebebi.
Sonrasında görümcemle tanıştım ve sabahtan başlayarak koca bir günü onun dizinin dibinde ve onun kollarında geçirdim.
İşte aşkın sebebi.
(Gerizekalı yamağına ufak çapta rezil olsak da, o kadar kötü değildi. Sanırım bu utançla yaşayabilirim.)
Sabahtan ve öğlen Phoebe'lerin okula gittik. Nasıl özlemişim anlatamam! Ona sarılmak bir başka değerli be benim için! Bir değişik özlemişim onu. Med cezir gibi. Ayrılmış ama hiç ayrılmamış gibi.
Bu da özlemin sebebi.
Mutluluk mu?
Böyle güzel bir gündan sonra, yüzümdeki salak sırıtışa nasıl engel olabilirim ki?
:D
xoxo
Agnes *

2 yorum: