10 Şubat 2010 Çarşamba

abi kardeşşmişşş :D

bugün okuldan dönünce şu kuafördeki aptal çocuğun yanına gittim. pek de güzel değildi ya.. aptal aptal konuşuyo bi ton... yanında vanlı bi çocuk var abi adamın iki lafından biri argo.
uyuz olurum biliyosun, ağzım bozuldu mu fena bozuluyo benim.
neyse işte. bi ara o vanlı bana birini ayarla falan dedi ben de cık mık deyince bizim beyinsiz bana ayarla dedi. keşke "senin ondan ne farkın var, sana niye ayarlayayım?" deseydim. ama çok sıcaktı ve ikimiz değildik sadece. rahat rahat uğraşamadım kendisiyle :D kızardım bi de bi ton :/
ne o kıskandın mı dedi bi ara :D hıı dedim bittiiim öldümmm kıskançlığımdann :D mall :D
votka al bize nolur diye tutturdu. :D hayatta almam dedim :P
uyuz.
ama sonra biz abi kardeşiz falan dedi. ciddiydi. amannn :D biliyoruz onun ciddiyetini. aptal.
:D
sonra işte konuştuk yine mal mal...
fotoğraflarını falan çektim :D tipsizzzlerrr :D
sonra işte kiminle mesajlaşıyosun falan dedi bi tonn :D habire soruyo bi de ciddi cddi sen sevda ablanın emanetisin diyo :D
emanete hıyanet et nolur diycektimmm :D
amannn öle işşte...
ben kaçtım...
aptal ya :D
amann phoebe:D kutsal bakire modumdayım yine :D
kıskanmış mıyımmm :D
kızarmasaydım iyiydi.
az da p.ç değil he :D
hadi bye!

2 yorum:

  1. he bide kapımda senin gibi 50 tane var benim dedi. "benim gibi" neyse artık? neyse ya postasını koyarıum ben :D onun kapısında mıyım ben be? neyse toplarım ben bugünkü halimizi. bi daha yok bu kadar yılışık geyik...

    YanıtlaSil
  2. kapımda 50 kişi var derken kuaför ya ondan bahsetmiştir kesin. Senin gibi bi tane daha bulursa öpsün başına koysun :D:D

    YanıtlaSil