5 Şubat 2010 Cuma

...


uykum gelmiyor blog. bu işe bi çare bulmalı.
3te uyandım bugün ya.
günüm bitti :S
hiçbir şey de yapamadım o yüzden.
ama şimdi yatıcam, yarın da insan gibi kalkıcam :D
belki çarşıya inerim..
phoebe'yle buluşurum belki.
sevda'ya doğum günü hediyesi almalıyım. doğum günü 14 şubat.
şaka maka baya da yaklaştı hergele :S
yine mi sap giricem yaaa :D
ben yine mi ilan versem naapsam :D
arkadaşlarımla iyi geçinebilen, dünya görüşü at gözlüğüyle olmayan, zeki, azıcık yakışıklı ve mümkünse bi miktar kaslı, kocaman elli ve ayaklı, mantıklı, oturmasını kalkmasını bilen ve azıcık da kültürlü olan var mıı? :D
yine ilana kaldık be phoebe :D
çok özledim seni yaa <3
en yakın zamanda biticem sizin kapıda..
neyse ben yatayım, uyku düzenim iyice bozuldu, kilo alıcam hee :D
iyi geceler bloog!
tatlı rüyalarr (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder