1 Şubat 2010 Pazartesi

ders mers bilmem ne...

içimden gelmiyor ahali, içimden gelmiyor!
ben oldum olası ders çalışmadım!
şimdi çalışmak "zorunda" olmak beni delirtiyor!
bağırmak, çağırmak, birilerine kızmak istiyorum, ama;
K İ M E ? ! ? ! ?
kimseye kızamam ki böyle b.ktan bi eğitim sistemim olduğu için.
sakın baştakilere deyip de benim siyasi tarafımın tepesini attırmayın. zira hepimiz biliyoruz ki onlar birer KUKLA'dan ibaretler.
peki ya ne yapacağım ben?
benden Türkiye'nin üç büyük mütercim-tercümanlık üniversitesine girmemi isteyen bir ailem var!
"ben + boğaziçi/itü/hacettepe" denklemi size belki, helal olsun be kız baya çalışkan herhalde dedirttiriyodur ama bana anasının......... dedirttiriyo!
ve ben birileri tarafından bi şeylere zorlanmak istemiyorum artık!
senelerece eğitim hayatım yüzünden neler çeltiğimi tahmin bile edemezsiniz.
sürekli üstümde bi baskı var. (phoebe'm çok iyi bilir bizimkileri...)
ama ben bu baskıyı kaldırabilecek kadar güçlü değilim. her şeyi kaldırabiliyorum, ama baskyı değil!
ve hal böyle iken, benden çok fazla başarı bekleyen kocaman bi ailem varken, benim de hiç sorun yokmuş gibi kazanmamı belkiyolar.
am o gün muhtemelen kafayı sıyırmış, tırnaklarını kemiren, ağlayan, sızlayan, başı dönen, midesi bulanan bi tip olucam.
sonuçlar gelince de buyurun nerden yakarsanız yakın!
of phoebe of!
hazır huzurluyken....
of...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder