2 Şubat 2010 Salı

phoebe'ye

eğer çakma vampir yamağından bahsediyorsak -ki bahsediyoruz- arkadaşlığı falan unut phoebe.
onunla hiçbir şey olmak zorunda değilsin. çok iyi biliyosun bunu.
aynı ortamda mecburiyetten bulunuyorsunuz.
tam olarak tutumunu bilmiyorum... ama düşmanca olmak zorunda değil tutumun.
sadece uzak kalman yeterli. bence yani...
hem çok soğuk davranman, kendi minik beyninde soru işaretleri uyandırır.
allahın vampir yamağı!
sen yine de ne o çakma vampire ne de yamağına çok yakın durma kardeşim.
düşmanca durma ama yakın da olma. bi anda çekilirsen, kaçan kovalanır, daha çok yakınlaşmaya uğraşırlar....
çok da uzatırsa gelir daatırım orayı (:
yorum bırakamıyorum bi türlü bloguna bu arada...
öptüm seni .L
sıkma tatlı canınııı... bitanemsin sen benim .L
.L.L.L.L.L.L.L.L

1 yorum:

  1. kardeşim her zaman ki gibi öyle rahatlattın ki.. haklısın herbir cümlende. Evet yakın durduça üzülüyorum aklıma geliyo en iyisi böyle. Bakalım bu sefer ne olucak. kardeşim çok rahat şimdi içim çoook saol. Çok seviyorum senii <3

    YanıtlaSil