10 Ekim 2010 Pazar

Knock knock!

Kimdir o? demeyin :D
benim tabi kiii :)
biliyorum, biliyorum ! çok ihmal ettim yine.
ama inanın başımı kaşıyacak vaktim bile yoktu.
son seferden bu zamana kadar neler mi değişti?
çok fazla şey değil aslında :/
malcığımla kavgalıyız.
sonu nereye gidiyor, bilmiyorum.
okul, hala aynı.
o, birkaç garip, zavallı insan, hala benimle uğraşma niyeti içinde olsa da, ruh halim normal.
yapmam gereken birkaç milyon tane ödevim var, evet.
lale artık yolacak beni.
o yüzden sabahlayacağım bu gece.
ve phoebe'yi çokçok özledim.
hayatında tam olarak neler olduğunu bilmiyorum.
şimdi bloguna baktım... bıraktığım gibi değil, ama büyük bir değişiklik de göremedim :)
kuzeninle aranın iyi olmasına da sevindim kuzucum :)
işte böyle bilog.
her şey aynı.
hıı bu arada :D
çakma jacob'la da kanka modundayız.
malcığımdan sonra, şöyle bir baktım da....
buna mı bakmışım onca zaman mal mal dedim :D
ne büyük aptallık.
ve fatih.
bizim mavi göz'e yazıyor iyi mi :D
çok eğleniyorum ya :D
insan taktiklerini azıcık değiştirir :D
veee son olarak.
minik anime.
phoebe sen onu tanımazsın, bir ara anlatırım.
niyeti bozdu malcığımla aramın kötü olduğunu öğrenince.
umarım sonucu üzmez beni.
neden sadece arkadaş olmak, erkeklere yetmiyor ki?
erkekler ve zavallı egoları.
ne kadar acı.
neyse bilog.
ben müsait bir vakitte uğrarım yine :D
beni özleyin demeyeceğim, zira çok narsis bir laf geliyor bu bana.
kimim ki hayatınızda özleyeceksiniz beni?
ama yine de;
çokçok öptümm! :)
xoxo
Agnes *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder