8 Aralık 2009 Salı

Is it goin' better or worse? More important is it goin' is it goin' is it goin'? I don't what i'm lookin' for!!!

Başlıkta iğğğreeennçç bir mix yaptığım için üzgünüm ama tutamadım kendimi ne yapayım!!? (bu arada Christina Aguilera -idolüm olur kendisi-'nın keep gettin better şarkısıyla, nelly furtado&timberland&justin timberlake <3'in is it goin' şarkısını mixledim... Gerçekten bayılttım sizi biliyorum, çok sorry! :P)
Neyse efendim...
Şimcik size son gelişmeleri yazayım azıcık....
Esmer Cadı yüzünde girmediğim o takımda en değerli oyuncu olarak yani orta arka mevkiinde oynuyorum -ki! buna alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste denir....
Bizim Sarı kedi oynayacaktı orada ama ben oynamayacağım demiş, bu da bana yaradı... Esmer Cadı itiraz bile edemeden en iyi oynadığım mevkkiye küt diye oturdum resmen... :D hahahahahahhaa :D abi nasıl mutlu oluyorum şu kızı uyuz edince....
Geçen gün de Mavi Göz'le sos oynuyorlardı... (bu arada Mavi göz acayip soğuk bir tip ve zamanla açılıyor. dolayısıyla nihayett aramız daha ılık... bu da beni mutlu ettiği içün elimden geldiğince muhabbetimizi iyi tutmaya çalışıyorum! :D) Mavi göz'e ki kez yardım ettim, üçüncü de "söylemeyin ama!" dedi esmer cadı. benden başka oyunla ilgilenen olmadığına göre ben tek başıoa "5." çoğul şahıs oldum resmen!
Sonra ne mi oldu? iki tane daha yardım ettim ve tıpkı 5 yaşındaki kuzenim gibi oyunun karaladı ve "git sen kendi kendine oyna!" dedi.... Mavi göz kalktı ve aynaya gitti... Eser Cadı yine kuzenimin vereceği tepkiyi verdi "ben kazandım lan!" diye de bağırdı....
Daha ne desem boş blog... Ne deseem boşşş!
Bu satırları okuyan herkes öpüldü.. Phoebe'm de tabi kii .L .L .L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder