4 Aralık 2009 Cuma

Kutsal Bakire...

Ölümüne sap'ım Tanrım! Bu histen nefret ediyorum...
Bugün söylemesi ayıp yan sınıfta (bizim bir boy küçüklerimiz oluyorlar kendileri ama benle yaşıtlar. Çünküm ben 94'lü olduğum içün...) bir tane çocuğu kesiyordum... Çok utanarak söylüyorum .d
Sevgilisi varmış ya!
Gitaristlere olan zaafımdan kurtulmalıyım...
Bir de müsait bir vakitte sevgili yapmalıyım...
Ama armudun sapı, üzümün çöpü derken evde kalıcam ondan korkuyorum...
Şimdi ilan versem acep bulur muyum?
Genel kültürü olan, müzik zevkleri sağlam, sadık, cep telefonunu arka cebinde ve güneş gözlüğünü başında taşımayan, mümkünse elektro gitar çalan, sigara içmeyen, sarışın veya kumral (utnamasam sübyancılık yapıp kendimden küçük istiyorum diyeceğim .d.d.d.p), '92-'94 yılları arasında doğmuş, geniş omuzlu, kocaman elleri olan (sapıkça belki ama elleri ve ayakları kocaman erkekleri seviyorum artık. omuzları falan da geniş olsun, kolunun kenarında bana sarılınca minnacık kalayım istiyorum. bi de kaslı olsun azıcık kolları istiyorum. sarılınca öyle tıfıl oğlana sarılır gibi olmasın istiyorum ./), azıcık da yakışıklı olsun yeter...
Ay şaka gibi ya... Blog böyle giderse birbirimize kalacağız haberin olsun! Haydin ben kaçtım!
Bu satırları okuyan herkes öpüldü... Phoebe'm de tabi ki .L .L .L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder