20 Aralık 2009 Pazar

Vay be blog!
İki hafta olmuş sana yazmayalı...
Amann vaktim mi vardı ki sanki?
Kısa bir özet geçip yine çalışacağım....
Esmer Cadı'yla konuşmaya zorladı beni eski arkadaş grubum.... Nötr insanın suçu hepsi...
Alışma evresi yaşayacakmışız... Neyse.. Dua ediyorum evleniyoruz demesin diye... Eski sevgilisiyle barışıyormuş gibi davranıyor da kendisi :D
İkimizin de rol yaptığı o kadar belli ki... Zorluyoruz resmen...
Ne kadar da... Çocukça!
Neyse... Notebook almaktan vazgeçtim. Niye mi? O parayla Almanya'ya gitmeyi düşünüyorum... 1 hafta Berlinn... Hiç de fena değil ha?
Eh, yakışır tabi :D
Neyse... 8 gün sonra da BKM'ye gidiyorum.. Okulcanak yine.. Phoebe'ye Eser'in imzasını alacağım kısmetse :D Bi de emre'yi (canpolat) öpesim var :D anam çok büyük ama be hacı... '81'li :D
Bu arada okul takımının idmanlarına gideceim. Sınıf maçı için kendimi geliştirmek maksat...
Phoebe yaa.. Diyorum ya şu bana tom yüzünden küsen kız da orada olacak... Olay istemiyorum... Ama bakalım...
Ve telekinezim....
Aslında ilginç bir şey oluyor... psi-wheel'im hala dengede değil herhalde ki, şöyle şeyler oldu ve yazarken heyecanlandığım için hala oluyor : voltaj düşüyor!
Mesela, MTV'de America's Best Dance Crew diye bir yarışma var.. Dans eden kızları görünce, keşke ben de o sahne de olsam derken voltaj inip çıktı, hatta resmen yanıp söndü.. O kadar ki tv bile bi an kapanıp açıldı.
Sonra aynada kendime bakıyordum, aklıma Taylor Lautner geldi, banyonun ışık da gitti geldi :D
Ve yine bugün Lost izlerken Jack'in apandisinin patladığı bölümde elim ister istemez kendi yarama gitti (ben de geçirdim aynı ameliyatı...) ve oradaki kanı görünce (phoebe sebebini çok iyi biliyor :D) heyecanlandım :D voltaj yine gidip geldi :D
İşte böyle... Heyecanlanınca psi-wheel'm kendini kaybediyor... :D
Biraz dinlenecek vaktim olsa katı nesnelere de geçeceğim ama bakalım!!! :D
Neyse blog hadi Agnes kaçar :D
Bu satırları okuyan herkes öpüldü.. Phoebe'm de tabi .L.L.L

1 yorum:

  1. Hım ..
    Telekinezide bi ilerleme görüyorum sanki. Hatta ilerleme değil direk koşarak gidiyosun. sevindim ((: . hayat bazen insanları bazı eşylere zorlar, iyi rol yapabildiğin sürece problem yok. Anladın sen ne demek istediğimi.
    Berlin.. umm. Bunu seçeceğini biliyodum ve senin yerinde olsam bende kesinlikle aynı seçimi yapardım .
    Eseerr . Seviyorum onu. (:
    Seni herkesten çok seviyorum ama ! Biliyosun .
    Kaçtım ben . öpüldünn <3

    YanıtlaSil