28 Ocak 2010 Perşembe

...


aslında teknik olarak yarın oldu ama ben bugünü yazıyorum...
27 ocak'ı yani.
dün ayrıldık blog. ayrıldım.
rahatım ama.. akşam dua ettim onun için, çok üzülmesin diye, hatta hiç üzülmesin diye. onu mutlu edecek, üzmeyecek bi kız çıksın karşısına diye. çıktı mı bilmiyorum ama içi rahat herhalde. face'de ilişki durumuna yorum yapanlar olmuş. furkan diye bi arkadaşı var. yılbaşında kız falan gönderiyo ona.. o işte. "? tikkyyy" yazmış. fatih de cevap vermiş "bitti be my friend yeter da :D". sanki o ayrıldı. aman mutlu olsun da. keşke o kadar acıdığıma, düşündüğüme değseydi diyorum içimden. sadece içimden değil dışımdan da diyorum ya neyse :D. bütün gün evde kalmışım ya, düşünüp düşünüp kurmuşum bunları. vay be blog. demek ki uzaktan öyle görünüyorum. ellerim buz gibiymiş. ellerim soğuk olsa nolacak benim içim sıcak -anlayana (!)- güzelim! aman ya. bitti artık. fatih hayatımda olsa ne olacak, olmasa ne olacak? önümüzdeki maçlara bakıyoruz ve basına demeç vermiyoruz artık.
mavi göz de beni feysden sıkıştırıyo (ay kıro gibi feys yazdım çok eğlenceliii :D), --ayrıldınız mı siz?
-evet
-sen ayrıldın dimi?
-evet
-seviyodun hani?
-şimdi de sevmiyorum.
bu ne ya? utanmasa "çocuğun iffetine göz diktin şirret karıı" deyip peşime düşecek... cık cık cık. deli mi ne!?
neyse. zaten 1'de kalktım bugün. gölcüke inecektim amma ve lakin soğuğun da etkisiyle erindim. belki yarın, yani bugün inerim. can sıkıntısı beni çok bayıyo. film falan alırım. sonra kendime kahve yaparım. ders bile çalışırım belkim... ama çok üşüyorum ya. bu soğuk beni kardan karı ya çeviriyo... bişey değil mini etek giyemiyorum :(
mini eteğimi özledim phoebeee! hava bi an önce ısınsın, çekicem eteğimi, dalıcam izmit sokaklarına. bizim kızlarla tabi ;) doğru tip olmadıkça benden uzak olsun. daha fazla macera istemiyorum. yeterince olaylıydı zaten bi önceki.
neyse. agnes binayı terk ediyooo :D
bu satırları okuyan herkes öpüldü.
phoebe'm de tabi ki .L.L.L

3 yorum:

  1. erkek milleti değil mi işte hepsi aynı. Hep onlar bırakmış gibi yaparlar her ne kadar öyle olmasa da ! rahat ve mutlu olduğuna sevindim. Biliyo musun senin yaptığın aynı eşyleri bende yapmıştım . Bi an pişman olucak mıyım diye düşünmüştüm ama ayrıldığın için hiçbi pişmanlık olmuyo merak etme.
    Ahh bence de yaz gelmeli artık. Üşüyorumm .
    Seviyorum seni . Öpüldünn .L

    YanıtlaSil
  2. ay ben nisan'a bile razıyım. donmayayım o bile yeter.
    noluyo bana ya. ben severdim kışı.
    bellalığım tuttu galiba yine :D
    artık boş olduğuma göre sizin şu çakma vampiri artık bi göreyim be phoebee :D

    YanıtlaSil
  3. onu okul kapandığından beri bende görmüyorum :D.
    okul açılana kadar da artık oraya gitmem sanırım .
    Sıkıldım , daral geliyo artık oraya gidince . Anlatamadım ama anladın sen kardeşim (:

    YanıtlaSil