31 Ocak 2010 Pazar

değişkilik....


değişiklik olsun dedim.
annem çalışacaktı, babam da onunla gidecekti, "gel senle bowling yapalım" dedi babam. özlemiştim onunla bi şeyler yapmayı. kabul ettim ben de. değişiklik olsun dedim.
dünya üstündeki en kötü oyunculardan biriyim. kaybettim maalesef.
sonra iki kez bilardo oynadık babamla. ikincisini ben kazandım. :P kazanmama izin vermiş-miş! :D hadi ordannn :D
air hockey'de aldı ya yine intikamını.. neysee :D
sonra annemin yanına geldik. bir şeyler yedik falan.. ben sıkıldım. kuaföre indim.
bu ayın 9undan beri hiçbir şey yaptırmamıştım saçıma. fatih kendi dalgasıyla seviyo diye.
değişiklik olsun dedim.
saçlarım dümdüz şu an (:
hatırlıyo musun phoebe, düğün muhabbetine fön çektirmiştim. o çocuk çekti yine :P
(ay bu aralar kıro gibi feys yazmaya bayılıyorum..... :D hemen bi espri yapayım: kronometre ne işe yarar? cevap: kıroları saymaya :D:P:D:P)
feysimi istedi :P
olmazsa abi kardeşe sararız ya sorun değil.. .p
yakışıklı "abi"lere kimin ihtiyacı yok ki?? ;)
aah ah.. içime şeytan kaçtı yine iyi mi :D
hadi benim boynuzlar uzamadan ben kaçayım.
size değişik günler.
niye bilmiyorum.
herkes öpüldü. phoebe'm de tabi kii .L.L.L

1 yorum:

  1. devir değişiyor. Önceden msn istenirdi artık face. Zaten face'de msn adresi olunca bi taşta iki kuş muhabbeti oluyo :D.
    öpüldünn agnes'im .)

    YanıtlaSil