16 Ocak 2010 Cumartesi

Everything's still not perfect but i feel i'm closer now by my own personal angel of luck .L


Başlık çeviri: " her şey hala mükemmel değil ama biricik şans meleğimle şimdi mükemmele daha yakınmışım gibi geliyor .L"
Selam blog! Biliyorum çok oldu yazmayalı, ama vaktim mi vardı ki?
Her şey yeni yeni rayına oturuyor! külkedisiydim birkaç saat öncesine kadar sanki... Ve nihayet cindirella olmuş gibiyim... ne garip değil mi? ama öyle.. son yazdıklarıma şöyle bir baktım da... artık hepsi güzel haberler... önce en güzelini vermek istiyorum! Temmuzdan beri babamla konuşmuyorduk ya, BARIŞTIK! aslında hala ona kızgınım, bana bu kadar acı çektirdiği için, beni bu kadar üzdüğü için... ama biliyorum ki oda en az benim kadar acı çekti... ve ben artık daha fazlasını kaldıracak halde değilim... huzur için affettim.. ve öyle hafifim ki artık. hafif ve huzurlu.... sanki 2010 dileklerimi duyurmuşum nihayet gibi... üzmeyen bi aşkım var artık. fatih. 12.01.2010 (: öyle ilginç bi aşkımız var ki, sırf özlemden bırakamayacağız birbirimizi, babamla kavga etmeseydik baştan, sinemaya gidecek, beraber tcell hat için numara seçecektik... birazcık huzur için ektim sevgilimi doğru (: ama her zaman vefalı sevgili olamam, çünkü benden bi tane var!
para mı? eh onda hala biraz sıkıntı çekiyorum, öğrencilik zor zanaat...
Ve arkadaş grubum... Esmer Cadı artık beni kıskanmak zorunda olmadığı için daha sıcak... Ne kadar olabilirse... Okul takımı da fena gitmiyor... Sporumu yapıyorum... Her şey yine güzel mi oluyor yoksa phoebe?
UMARIM...
umarım olacak....................

1 yorum:

  1. Senin adına öyle mutluyum ki anlatamam . Senin yaşadıklarını duyunca benim de içim rahatlıyor . Haklısın kardeşim 2010 dileklerimizi duyuyor. Zaten zamanı da gelmişti artık. Her şey güzel mi oluyor dememiz yanlış kardeşim herşey güzel olmaya başladı zaten. Biz sadece mutluluğun verdiği sarhoşlukla o soruyu soruyoruz hala çünkü inanamıyoruz. Ama bu sadece başlangıç herşey çok çok daha güzel olacak. O gün artık evet herşey güzel diyebileceğiz gerçekten. Çok seviyorum kardeşim seni biliyosun . Hep mutlu kal ve hep benle kal .L ! (:

    YanıtlaSil