25 Ocak 2010 Pazartesi

Tatil mi ki ya!?


ah blog ah! resmen tatil görüyo musun!?
teşekkürümü aldım peşin peşin söyleyeyim.... tek 2im var o da DİNden iyimi :D
bi espri yapıcam hemen.... Ateistler kapıyı nasıl çalar??
DİN-DEN-DÖN! :D
HAHHHAHHHA :D
mutluluktan sapıttım yine dimiii :D evet bence de.... ama bişey fark ettim... az önce phoebe'yle muhabbetini yaptık kaçan kovalanır diye ama ben iki günüdür hiç kovalanmıyorum .s
bi sorun var..
adam gibi mesajlaşmıyoruz bilee....
amannnn hiç düşünemiyceemm...
akşam atar yine mesaj aşkım bitanem bilmem ne...
çok kalpsizim yaaa...
harbi cehenneme gidicem sırf bu erkekler yüzündenn :D
ama olsunn onlar bana orda da eşlik edicek.... :P
aman phoebe yol verdik biz zaten hepsine dimi...
biz yeteriz birbirimize dimi?
yeteriz yeteriiizz (: biz az mıyız biz!?
fatican a atkı örüyorum phoebe... çokk da kızarsam başına çorap da örebilirim biliyosun.... aaahhh ahhh huzurrr :D ne salak bi mutluluk bu üstümdeki yaaaaaaa :D
HAYAT BUDUR BE HACI :P:D
Bu satırları okuyan herkes öpüldü....
Phoebe'm de tabi kii .L.L.L

1 yorum:

  1. Alayına yol Agnes'im ..
    Bizi sadece bizim istediklerimiz yanında görür, dieğrleri rüyalarında görür (:
    Seviyorum kardeşim seni biliyosun.
    Öpüldünn .L

    YanıtlaSil