27 Ekim 2010 Çarşamba

Bir Salak Haller. .d

Malcığımla bir çeşit barıştık gibi bir şey..
Lakin pek de güvenmiyorum kendisine.
Sonumuz ne olacak, hayırlısı.
Veee:
Tiyatronun baş rolü için seçmelerim var pazartesi günüü!
çook heyecanlıyım, anlatamam!
Şirret, saman altından su yürüten, yaygaracı ve de çirkef mi çirkef, hırslı mı hırslı bir kadını oynayacağım.
çok eğlenceli olacak!
monolog yazmaya başladım bile...
veee şiir dinletisi!
"geri gelen mektup" ve "sen vurdun da ben ölmedim mi" şiirlerini okuyacağım. bunun için de deliler gibi çalışmam lazım!
tabi bu organizasyonların tümünde, malcığımın eski kız arkadaşı "cırlak"la olacağım o ayrı.
aslında kendimi ona karşı biraz kötü hissediyorum.
ama nedense onca yaşadığım şeyden sonra tek diyebileceğim şey "allah mesut etsin !" olacak. üzgünüm.
neyseee.
tabi yarın bir de eşşek gibi çalışmamı gerektiren bir edebiyat sınavım var.
sonra bir de kelime sınavım var ingilizceden.
sonraaa okuldan sonra phoebe'lerin okul gitmeyi düşünüyorum. günlerdir hediyesini vereceğim ona.
gitmişken malcığımı da görürüm...
e tabi bir de gövde gösterisi yapmak lazım, elini tutup "o hala benim." demek gerek.
son olarak da cuma günü "dino" gelecek. taaa konya'dan.
onu da görmeliyim.
haftaya ki programı anlatmıyorum bile. agnesin yüzünü gören cennetlik yine :D
anacım mutlu olunca bir enerji geliyor bana :D
hadi o zaman agnes kaçsın.
mutlu mesut ders çalışsın :D
xoxo
Agnes *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder