22 Ekim 2010 Cuma

Karman çorman bir ton şey yazacağım şimdi size.

Son birkaç günün özetini yapayım size.
Malcığım dediğim erkek arkadaşımı terk etmiş bulunmaktayım.
evet.
yaptım bunu.
ona olan bağımlılığım mantıksızdı.
değmeyecek bir şeydi.
ona "ben de kullan-at tiplerden miyim?" dedim.
bu sorunun cevabını vermedi bana.
"bir daha arama beni." dedim.
ve işte...........
Agnes is single.
tabi ben, ilk tecrübesinden ayrılmış her ergen gibi, sigara da aldım soluğu nedense. hiç de huyum değildir klasik ergen tripleri ya neyse...
onu öptüğümde, nikotin tadı alırdım genelde.
sırf ona olan bağımlılığımdan, düşünmeden çektim bir nefes.
ama bugün sonuncusunu içtim.
gerçekten bak.
son kez çektim içime ve bitti.
yenisinin de temellerini attım.
muhabbetini kuruyorum şimdi...
da sigarasızlığın verdiği bir baş ağrısı acı acı yakıyor o ayrı.
ve dersler tabi.
asılmaya başladım en ayısından.
ama bitmiyor arkadaş bitmiyor.
yok, caydım.
okumayacağım ben.
zengin koca bulup oturacağım evimde.
olmayacak başka türlü :/
ay ölüyorum yorgunluktan.....
yatasım var.....
xoxo
Agnes *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder