28 Ağustos 2010 Cumartesi

Barışştııııkk :)))

bi küs bi barışık değiliz aslında..
ama bugün yanına gidince eridi tabi buzlarımız....
dilencinin teki geldi..
bi ton dua etti.
malcığıma göre bize iki dakikada dini nikah bile kıymış olabilir :D
helalim dedi bana ya :D öldüm gülmekten :D
elleri de hacı misi kokuyo adamın dedi. :D
yarrıldım gülmekten öyle böyle değil :D
görüyosunuz ya ahali, evli barklı bir insanım artık benn :D
bi haftadan da nasıl evlendiysek. :D
bu akşam 22:11'de ilk haftamız bitiyo ayıptır söylemesi...
aman nazar değmesin <3
not: phoebe, ellerimi öpüyo yaa.... böyle bi aptallıyorum resmen bi an... :D ama merak etme, hala dikkatliyim... :)
hadi gideyim de dün aldığımız silgiyle ders çalışayım cici cici... <3
agnes kaçarr...
xoxo

2 yorum:

  1. Mult ol Agnes'im.
    Eğer bir hata yaparsa iki kişi var artık karşısında. Bunu anlamıştır zaten heralde.
    Elleri öpme meselesinde ben de çok tuaf olurum :D
    Ortak bir özellik daha <3
    Seviyorum seni ve özlendin..

    YanıtlaSil
  2. çok özledim phoebe'm ben de... çokçokçok hem de <3

    bil bakalım ne oldu :D
    tamm telefonda konuşuyoduk ki, babam geldi.
    direk "oldu o zaman kanka, hadi görüşürüz" deyipp, kapadım suratına.
    babama edi'yle konuşuyodum dedim.
    "ama erkek sesi geliyodu" dedi.
    "yanında kuzenleri var" dedim :D
    basıldık ilk kez.
    başka basılmalar olmaması dileğiyle dimi phoebe'm?
    sen de mutlu ol. hep ama .L
    seni çok seviyorum. kocaman da öptüm <3

    YanıtlaSil