25 Ağustos 2010 Çarşamba

Kendi Babamdan Kazık Yemek : F A K . :(

ketçap hanım a telefonumu verdim babasını arasın diye, dershane saatleri içinde açık bulundurmak yasak ya, aldı telefonumu uyuz hoca :(
şimdi ne facebook'a girebiliyorum gönlümce, ne de erkek arkadaşımı arayabiliyorum :(
başka hat almayı ben de biliyorum, aslında bu gibi durumlar için bi tane yedek olmalı ama...
ders al artık agnes, ders al!
herkese iyilik edeceğim diye olma kendininkilerden!
şimdi o kendi erkek arkadşıyla rahat rahat iletişirken sen, dersten bulduğun aralıkta çaktırmadan saate bakıp, acaba uyanmış mıdır, beni düşünüyor mudur diye hayıflan emi?
müstahak sana agnes :(
of pazara kadar nasıl geçer bu zaman?
bir yol bulmalı da ikna etmeli paşa babacığımı o telefonu erken aldırmaya.
ama o da ayrı mal. ben hocayı naaptım ettim, bağladım. kadın bu defalık vereyim dedi, babam vermeyin dedi! kendi babamdan kazık yedim ya. yine.
hayatımda bir tane güvenilir erkek olmayacak mı benim?!?
xoxo
agnes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder