15 Ağustos 2010 Pazar

iyi akşamlar :D



bugün saat 4 buçukta kalktım!
gerçekten kendi rekorumu kırmış bulunmaktayım!
öyle olunca ben "günaydın" dedim. babam "iyi akşamlar :D"
iftara yarım saat falan kaldı... açlıktan ölüyorum...
ayı gibi hissediyorum bu aralar zaten..
bacaklarım aldı başını gidiyo :(
mini etek falan hak getire, kapri bile giyesim gelmiyo..
öss-us moduna girdiğimden olsa gerek, ruhi bunalım modundayım :D
yarın sınav var.. s.nsi sürtük'e pabuç bırakamam, ilk sınıfta olmalıyım..
eye of the tiger'ın melodisi çınladı bak kulaklarımda :D
vel hasıl, bu yıl koşarken incelirler heralde...
amannn incelmezse de incelmesin! bıktım ulen güzel görüneyim diye kendimi yırtmaktan!
evet, ben aynaya bakınca memnunum ve 36 bedende kalacağım diye çikolata perhizinden bıktım!
yaşasın 38 bedennn !
:D :D
(ergen gibi isyan ettim resmen ya of :D)
bu aradaa...
bu aralar yeni celebrity crash'im bu çocuk... chace crawford...
gossip girl'ü tekrar tekrar izler oldum...
ve bu daaaaaaa; acınacak halde olan aşk hayatımı bi kez daha hatırlattı bana...
neyse sap 4ever...
ruh sağlığıma daha faydalı bu...
phoebee! yarın alışveriş yapıcam :D
yok kıyafet değil artık.. :D
malum onu seninle yapmayı seviyorum :D
kitap defter falan...
ilk okul çocuğu gibi hissediyorum biliyor musunn?
utanmasam pespembe bir kapkağıdı alıp, pasparlak kaplayacağım her şeyimi...
hey allahım! okuldan böylesine nefret edip de böylesine gitmeye heves eden bi insan olabilir mi?!
normal değil bu...... :D
psikoloğun numarasını buldun mu phoebe ?!!?!?! :P
çokçok öptüm !
Agnes *

2 yorum:

  1. başla bakalım, maratona, başla bakalım..

    YanıtlaSil
  2. başladım ve boyumun ölçüsünü de alacakmışım gibi, bir his var içimde ! :/

    YanıtlaSil