14 Ağustos 2010 Cumartesi

yeni bir kitap yazasım var! adı da 10 adımda ezik olduğunu nasıl anlarsın ?


vay be blog.
insanoğlu ne güzvenilmez, ne rezil şeymiş. inan bana şimdi yaptığım pek çok şeyden pişmanım. bu kadar iyi niyetli olduğum için. bu kadar nazik ve bu kadar sevgi dolu olduğum için.
onlar gibi çirkef, çirkin ve kişiliksiz olmadığım için.
ama ben bu özelliklerim sayesinde kazandım. ben iyi bir insanım.
ve kazanmaya da devam edeceğim...
onların sefil hayatlarına, küçük hesaplarına benzemeyecek hayatım.
ve öz ailem bile mutlu olmamı istemezken ben HERKESE VE HER ŞEYE İNAT
M U T L U O L A C A Ğ I M !
Başka çarem yok blog.
tüm desteğim phoebe ve nötr insan... (nötr insan artık onun için çok hafif... edi diyeceğim sanırım ona artık...)
beni oldukça zor bir yıl bekliyor ama yapacağım.
yapacağım.
çalışıp kazanacağım.
ve öyle mükemmel bir hayat kuracağım ki!
mutluluk ve huzur dışındaki hiçbir şeye yer olmayacak!
doğru insanlarla ve doğru zamanlarda yaşayacağım!
bunu kendime sık sık hatırlatsam iyi olacak...
dediğim gibi: yıl uzunnn.............
boooll bolll hatırlatmalı....
şimdi olanları lirik dans, kitty görl ve pozitif insan (ona da word diyelim...)'a anlatmak zorundayım... basın bülteniiiiiiiiiiii :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder