23 Ağustos 2010 Pazartesi

güzel bir gün ?

merhabalarr efenimmm! yine burdayımm (:
klimadan hasta olsam da yılmadım ve sabahın 7sinde kalktım!
dershaneme de gittim.
son iki saat kriz geçirdim sıkıntıdan ama olsun.
biter bitmez, (kendisine malcığım demekten çok hoşlanıyorum nedense .d) mal ve uykucu, çakma vampir erkek arkadaşıma telefon ettim.
kendisi öğlen 2:30'da ben olmasam hala uyuyor olacak.
ama bana ne, dün süprizim olduğunu söylemiştim.
neyse, kendisiyle biraz takıldık ama bunun çokk gıcık bi arkadaşı var, ne kadar mal olduğunu en iyi "Phoebe" bilir!
bu uyuz, ben malcığım a her sigara içme ya da onu yapma deyişimde öyle kaşını kaldırıp bakmalar falan!
hayır, ona ne oluyosaa??
sonra phoebe, bana ne dese beğenirsin?
zor arkadaşım varsa ayarlayaymışım ona. öyle iki ay falan peşinden koşmak, uğraşmak istiyomuş. bi dee gülşah mı ne diye bi kız mesaj atınca eli ayağı birbirine girdi sazanın. belki senin arkadaşın olduğumu bildiği için yapmış olabilir çünkü phoebe'nin arkadaşı deyince malcığım, ha bizim phoebe'nin mi dedi?
amann :D
neyse agnes kaçar...
kaçtıkça kovalanıyorum zaten :D çok eğlenceli :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder