22 Ağustos 2010 Pazar

lejyoner geyiği :/


"KLİMALARDAN NEFRET EDİYORUM!"
diye başlamalıyım sanırım.
elimde bir rulo tuvalet kağıdı; Titanik'i izliyor gibi burnum akıyor ve düşünme yetimi dün, saat 3 sularında kaybettim!
yine dinazor gribi modundayım :/
bizim görmemiş "sııırcıklar" klimayı sonuna kadar açınca ve ben de o gün tiril tiril giyinince, olanlar oldu; "ŞİFAYI KAPTIM!" iyi mi?
ders çalışamadığıma mı yanayım yoksa çakma vampir'in sms'inin bittiğine mi bilmiyorum...
şimdilik en büyük sosyal aktivitem facebook üstünden dino'nun benimle bitmek tükenmek bilmeyen dalga geçmelerine katlanmak ve dışarıdaki cıvıl cıvıl havaya rağmen evde oturup blog yazmak....
sağlıklı olsam temzilik yapmaya bile razıyım ya! :(
hayır bu kafayla ödev yapmak zorunda olduğuma üzülüyorum ben en çok...
şu an ki ingilizce durumum "hi, my name is agnes and i'm ill!" den öteye geçecek gibi değil çünkü....
hahahaha :D ay şu hale bak....
"turkcell sessizlikten ölmek üzere olan telefonuma acıdı ve bana mesaj attı!"
başka msj atanım yok zaten .F
öfpöf.
agnes gitsin hadi...
gitsin de hasta yatağında yalnızlıktan ölsün :(
çok üzülüyorum ben bu kızceize yaa :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder