14 Kasım 2009 Cumartesi

Bana Bir Laa Ver evladım!

Konservatuarın gözünü seveyim! Nasıl rahatlıyorum o notaları görünce.... Hasta olup da sesim borazan gibi çıkmasaydı eminim daha da çok eğlenirdim.... Neyse.... Konservatuardan çıkıp İzmit'e gittim.. Maksat kuzenim Umut Bey Paşa Hazretleri'ni görmek... Eşek sıpası! Dışı sizi yakar içi beni... Nasıl yaramaz bir bilseniz! Hala dayımlardayım, vızıltıları eşliğinde yazıyorum bunları.... Tekrar ediyorum "SIPA"! Herneyse... Az önce Farmville oynuyordum, tarlamı ektim bissürüm! Ah Phoebe tarlanı rakunlar basmış! Kovaladım hepsini .P Ey Blogger ahalisi bu akşamlık bu kadar.... Bu satırları okuyan herkesi ayrı ayrı öptüm! Phoebe'mi de tabii .L .L .L

1 yorum:

  1. Kovalamışn Agnes'im onları .
    Çok teşekkür ederim sana :D Karpuzlarımı da topladım bissürür param oldu. Burger'a kaçabiliriiiizzz :D

    YanıtlaSil