13 Kasım 2009 Cuma

Snif Snif.. :(

Bir insan nasıl benim gibi hasta olabilir bilmiyorum... Domuz değil Dinazor gribi benimki... (yanlış anlama olmasın domuz gribi falan değilim! ((: ) Evdeyim, güya bugün sınav için okula gidecektim... Pöh! Yataktan zor kalktım! Annem birazdan bana çorba yapmak için eve gelecek. Sabahtan beri ne mi yaptım? Örgü örerken Twilight'ı izledim... Muhtemelen bir milyonuncu kez! Bu filmin neden böylesine tuttuğunu buldum! Çünkü katıksız aşk var ortada ve izlerken bir anda kendinizi içinde buluveriyorsunuz... Aynı anda sizi hem yemek, hem de korumak isteyen birini düşünün.... Kesinlikle garip... Benim gibi :P Ve o biri sizi korumak için sizi her şeyin üstünde tutuyor! Harika dağil de ne bu?! Ama sorun şu ki eğer bunun kadar ciddi bir aşka sahip değilseniz (yani benim gibi sap'sanız... Veya çok da mutlu olmadığınız bir ilişkiniz varsa...) bu filmi izlememelisiniz. Şu anda kendimi hem hasta hem de alabildiğine sap hissediyorum... :D sanıyorum annemi beklerken biraz daha örgü öreceğim... Tek başıma... Ah, Herneyse! Öpüldünüz... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder