21 Kasım 2009 Cumartesi

Fenalıklar Bastı Be!

Brikaç gündür ortalarda yokum malesef... Hastydım yine :/ Dinazor gribiyle cebelleşiyordum :( Tabi bir yandan da kıskanç "arkadaşlar" ve zorlayıcı derslere göğüs germekle meşguldüm... Başımı kaşımayı düşünecek vaktim bile olmadı :(
bugün size bahsettiğim şu meşhur düğün günü... Her şeyim hazır.... Saçlarım hariç :( Düz fön çektirdim (aslında orjinal dalgası daha güzel... Sadece yıkayıp kendi halinde kurumaya bırakınca bile maşalı gibi oluyor.. Sonra da Kristen'in yaptığı gibi taç takıyorum, gayet güzel oluyordu... Ama annem tutturdu, illa yaptır diye! of!) güya (!) Ama benim saçlarım küt ve omuz hizasında olduğu için ve ben de her koşulda terleme yeteneğine sahip olduğum için saçlarım mahvoldu! :( of ya bir garipler resmen :( of!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ağlayasım geliyor ya :@ anneme neyse! yaptır da yaptır diye tutturuyor! (hoş fönü çeken çok tatlı ve hoşsohbetti ama saçlarım yine de istediğim gibi olmuyor işteee!) Of Phoebe saniyede 10 kere of çekiyorum şu an... Annem eve bir gelsin soracağım ona! Agnes kaçar...
Bu satırları okuyan herkes öpüldü... Phoebe'm de tabi .L .L .L

1 yorum:

  1. Ahh Agnes'ım hala iyileşemdin çok üzülüyorum :( Tekrar geçmiş olsun ve rahatla biraz eminim saçların büyttüğün kadar kötü değillerdir. Bence her şekilde sana yakışıolar. Çok seviorum seni öpüldün .L

    YanıtlaSil