25 Kasım 2009 Çarşamba

Yeniay!

Dün akşam Yenaiay'a gittim :D hehhee :D
Nasıl mutlu oldum belli değil... Hoş nedense kendimi Rosalie soslu Bellal'lı Alice gibi hissettim ama neyse :D (çok ilginç bişey yalnız... Rosalie sosluu :D)
Daha da ilginci, bizim sınıfta bir çocuk vAar... Aynı Jacob! sanki onu beyaz perdede görmek için para vermişim gibi gelmedi de değil hani... Film hakkında bir milyon tane yortum yapabilirim ve kimin izleyip izlemediğini göz ardı edicem ve o bir milyon yoruma başlıycam... şimdi....
-Öncelikle billy burke filmin başında Bella'ya "beyaz bir saç mı o?" diye takıldığı yerde gülmekten yarıldım. Malum Bella'nın kendi tabiriyle "sonsuzluğun on yedisi"nde donmuş bir sevgilisi var ve o artık on sekiz...
-Tabi bu arada filmde bilgisayarı ve fotoğraf makinası çok yeni onu da belirtmeliyim, bir de Edward arabayı yenilemiş :D...
-Okula gittiğinde Bella Edward'a bakarken resmen "işte hayatımın anlamı bu tarafa geliyor" gibi baktı, çok iyi oynamış, eferim :D...
-Alice'in merdivenlerden atayıp Bella'ya koşma sahnesine de bayıldım.. Çok artistik atladı... Bella'ya hediyesini verdi, Bella hediye istemediğini söylediğini hatırlattı. "Ama seni açarken gördüm" dedi Alice "ve tahmin et, bayıldın!" dedi ve ekledi "ve akşam giyeceksin"... Bella önce ergen içgüdülerine karşı koyamayıp gözlerini devirse de arkasından işe Jasper karıştı ve Bella kabul etti. Jetonunun düşmesi uzun sürmedi ve "Jasper, duyguları kontrol etmek hiç de adil değil!" dedi.. (bu arada Jazz'in özel yeteneğini kullanırken ki gülümseyişi tek kelimeyle MÜKEMMEL! Tabi Edward'ın ki ayrı... Bir meleğin gülüşünden farksız...) bu sırada Alice Jasper'ın yanına varmıştı ve gülümsedi. "İyi ki.... Herneyse." dedi ve Alice'le uzaklaştılar... Edward "Vampirlere güven olmaz. Güven bana" dedi... Tabi ben yine yarılmalardayım :D
-Edward Edebiyat dersinde Romeo ve Juliet'in sözlerini söylerken çoook ama çokkkk tatlı olmalıydı ama bana oldukça düz geldi.. Zaten o sahne okulda değil Bella'ların evinde olmalıydı..
-Doğum günü sahnesinde Alice'in küçük bir kız çocuğu gibi zıplaması ve fotoğraflarını çekerken "bana aşkı gösterin" deyişi çok tatlıydı.
-Ayrılırken Edward yine poker face modundaydı ve kesinlikle bayıldım!
-Jacob'ın kaslar alev alıyor zaten... Bir insanın bu kadar yakışıklı olması yasaklanmalı! Taş mısın be mübarek!
-Jacob+yağmur= <3 işleminden de anlayacağınız üzre Jake'in yağmurun altındaki sahnesi de oldukça güzeldi... Ama o acı çeken yüz ifadesi beni öldürdü o ayrı...
-Bella da az yollu değil yani.... Bir Jake'e bir Edward'a...
-Sinema sahnesinde Mike ve Jacob'ın elleri açık bir şekilde beklemeleri ve Bella'nın buna karşılık sadece gözlerini devirebilmesi de beni kahkahalara boğan bir başka ayrıntıydı.
-Harry Clearwater'ın niye kalp krizi geçirdiğini ve olayın nasıl olduğunu göstermeleri çok güzeldi
-Alice karanlıkta beklerken ne yalan söyleyeyim bir an ben de Bella'yla beraber hopladım korkudan....
-Edward'ın güneşte fosforlu cevriye misali parlaması beni öldürüyor :D
-Jane yani Dakota Fanning role çok yakışmış... Bella'yla karşı karşıya geldikleri sahneyi de çok güzel oynamış...
-Volturiler'in kavga sahnesi kityaptan bağımsız olmuş, öyle bir şey yoktu. Ve Aro hiç Bella'yı ısırmaya çalışmıyordu.
-Alice'in gördüğü "vision" beni öldürdü... Önce Edward koşuyor, arkasından Bella görünüyor, beraber koşuyorlar falan.... Tam Türk filmiydi yarıldım gülmekten...
-Uçak sahnelerini olduğu gibi kesmişler, kitabı okumayan Alice'in yalan söylediğini ve Aro Bella'yı ısırmasın diye "onu ben değiştireceğim" dediğini düşünür.
-Aro ve Saz Arkadaşları harika canlandırılmış... Ürkütücü fakat onlarla iki çift laf edebilmeyi diletiyorlar... Kırmızı gözlerine rağmen...
-Ve gelelim filmin sonuna.... Oy sahnesinde Kellan Lutz Kristen'ı kucağında kaldırınca onun yerinde olmak istedim.! :D
-Dönüşlerinde yani Jake, Edward ve Bella'nın olduğu sahnede:
1-Edward Jake'e sarılmasına izin vermiyordu
2-Bella Edward ve Jake'in arasına girmiyordu çünkü Jacob hiç kurda dönüşmüyordu.
3-Billy Burke'ün "İsabella Marie Swan! I want you to come here immediately!" diye mor bir suratla yolun yukarısında bağırıyor olması gerekiyordu.
4-Evlenme teklif eder etmez bitmemeliydi. Ne yani 1. filmde ısırmadığını gösteriyordu (kitapta verilmeyen bir şeydi.) diye 2. filmde ne dediğini göstermeden zönk diye kesmesi mi gerekiyordu?! hıhh
v v
^
neyse... işte böyle.... Hadi ben kaçtım...
Bu satırları okuyan herkes öpüldü... Phoebe'm de tabi .L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder