17 Kasım 2009 Salı

Çıldırma Noktası!

Tanrım! Bugün tam anlamıyla çıldırma noktasına geldim! Bazı insanların kendini ne zannettiklerini çok ama çok merak ediyorum! Bugün bir zamanlar çoook yakın olduğumuzu sandığım ama şu an 4'ünden sadece biri ile 5 üzerinden 4 ve diğeriyle de 3 şeklinde samimi olduğum ve 2siyle hiç görüşmemek için elimden geleni yaptığım eski arkadaş grubumda bir katliam yaratmak istedim... İsimlerini vermek istemiyorum! "Ne olur ne olmaz" diyeceğim. Ama gelin şöyle bir kodalama yapalım....

N.T => Esmer Cadı (ikisiyle de görüşmek istemediğim ve eşit dercede nefret ettiğim kızlardan biri)
S.K => Sinsi S.rtük (ikisiyle de görüşmek istemediğim ve eşit dercede nefret ettiğim kızlardan diğeri)
T.A => Pozitif İnsan (5 üzerinden 4 olan ve arada 4,5 diyebileceğim arkadaş)
M.A => Nötr (5 üzerinden 3 olan arkadaş)

İşte böyle... Şimdi olay şu ki; Esmer Cadı'yla Pozitif İnsan, kendimi soyutladığım ve sınıfın genelindeki Yalan Rüzgarı "Lise" versiyorunundan korumak istediğim için sebebini bilmediğim bir konuda tartışmışlar. Ben de bunu kendimce samimiyetine inandığım sınıf dışı bir arkadaşıma anlatırken Sinsi S.rtüğün azarlarıyla karşılaştım. Bir süredir sebebinin kıskançlık olduğunu düşündüğüm ve üslubuyla beni delirten, kendisini bir kaşık suda boğmam için adeta yalvarır hareketler sergileyen eceli gelmiş Sinsi S.rtük'e daha fazla sabredemiyorum! Keza sadece aynı tavırda olan tek kişi o değil! Aynı zamanda Esmer Cadı -zaten ikisi siyam ikizi gibiler fakat ikisini toplasan bir adam etmez... Neyse...- da aynı şekilde davranıyor. Kıskançlık insanoğlunda katlanamadığım tek şey! Neden "keçinin istemediği ot burnunun dibinde biter" misali bu kızlar da hep dibimde bityor inanın bilmiyorum! Ama bildiğim tek şey, gereğinden fazla gelişmiş 6. hissimden ötürü sezdiğim değişim rüzgarları.... Çok yakın, neredeyse elimle tutabilir ve tadını alabilir durumdayım. Bir tek ters anımda söyleyecekleri uygunsuz söz her şeyi yerle bir edecek.. Aslında akıllı davranıp susmalı ve onların açığını beklemeliyim, biliyorum. Mükemmel değiller, elbet açık verecekler. Ama ciğeri beş para etmez insanların oluşturduğu bir sınıfta ne olacağı ve benim "huzuru bozan kız" olduğumu düşünmeleri, beni gerçekten incitecek mi? Yada daha doğrusunu sorayım, "İNCİTEBİLİR" mi?
İşte tüm bu sorular beni düşündürüyor ama yapabileceğim bir şey yok! İki seçenek var:
1- Ruhumun ağırlıkta olan sakin kısmını dinleyip, akıllıca davranıp, bir taşla iki kuş vurarak hem o iki engerek yılanından kurtulurum, hem de huzuru bozan kız olmak yerine masum mağdure olurum ve intikam duygumu sonuna kadar olmasa da tatmin edebilirim,
2- Daha az asil olan yanımı dinleyerek, onları zorlar ve konuyu istediğim noktaya getirdiğim anda bombamı patlatabilirim. Her ne kadar, bu ruhen zayıf yönümü ve bastırmak için taviz vermeden terbiye ettiğim kötü halimi tatmin etse de, eski ve şeytani halimin ortaya çıkmasına neden olacak ve bu da kesinlikle eski şeytani zekamı tetikleyerek, aklımın hinlik ve cinliğe yeniden çalışmasına neden olacak. Bu da başta sorulan sorunun en saf halini doğuruyor : BUNA DEĞER Mİ!?
İnanın bilmiyorum.... Tek bildiğim şey, kimi zaman en yakınınızda olan insanların kimi zaman en uzağınızda olabildiği insan ilişkilerimizin dünya üzerindeki en karmaşık şey olduğu, dolayısıyla da aslında resmen pamuk ipliğine bağlı olduğu.... Diyorum ya, bilmiyorum... :/
Ah phoebe sen olsan ne yapardın?
Bu satırları okuyan herkesi öptüm, Phoebe'mi de tabi ki .L.L.L

2 yorum:

  1. Agnes'im sakin ol ve bekle.
    Kıvrak zekanla onları hiç beklemedikleri bir anda vurabilirsin. Sadece sakinleş !
    Onların kıskançlık nedenleride eminim ; çevre tarafından çok sevilmen ve zekan.
    Bu yönelrin olduğu sürece malesef onlardan kurtulma şansın yok. Ama emin bu tip insanlar içinde bu özelliklerini geriye çekmene hiç gerek yok.
    Sadece sıranın gelmeni bekle kardeşim.
    Herşeyin sırası geliyor bunu çok iyi biliyosun..
    Ve söylememe gerek yok ama yinede söylicem . Her ne olursa olsun yanında olan bi kardeşin var unutma !
    Öpüldün meleğim <3

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum kardeşim, biliyorum.... Ne yapalım katlanacağım artık... Şeytani tarafımı özlüyorum ama neyse ((: biraz daha sabır... Ve biliyorum kardeşim, çünkü biz hep birlikteyiz... .L kocaman öpüldün (K)

    YanıtlaSil