29 Kasım 2009 Pazar

Bayramlık ((:

Herkesin bayramı kutlu olsun! Çoğu insan bayılır bayram seyran zamanına! Nedense ben hiç sevmem.. O ne öyle herkes şapır şupur.. Bir milyon tane insanın evi ayrı ayrı geziliyor. Her yerde aynı aptal şey: Ay yavrumm her geldiğinde daha da büyüyor. Abla olmuşsun artık sen...
Hacım eşşek kadar oldum sen bana hala "abla oldun" diyorsun ama ya... Yazık bana yazıık! Bir gün içerisinde o kadar çok duydum ki bu lafı artık Kristen Stewart'ın Bella hali gibiydim. Gözlerim odaklanmıyordu ve bir-iki nefes alıp "teşekkür ederim" diyordum zorla. Başka bir şey çıkmıyordu ki ağzımdan. Ne diyeyim yani "dimi ya eşşek kadar oldum. Ama şu iki arkadaş hala kabullenemiyor! :D" mu??
Neyse efendim öyle ya da böyle bitti bu işkence... Ve ben de kurtulmuş hissediyorum kendimi. Gel gelelim bayramın en güzel tarafına: Hasılat...
Efendim Phoebe çook iyi bilir, müzeden geldiler benim bilgisayar için (abartıyorum şu anda, sakın "aaa hadi ya" demeyin :D). Yarım saatten erken açılabilen, en azından facebook'ta farmville'imi açmak için bana yüklediğim halde flash sormayan, sayfaları açmak için 10 dakika beklemeyen bir bilgisayar almak istiyorum artık... Annem tutturdu dayının eski bilgisayarını al diye. Ah be hacı napayım ben masa üstü bilgisayarı.? Artık babam kasayı taşır, annem monitörü, ben de klavyeyle mouse'u alırım :D hal böyle olunca çağımızda sırıtmayacak bir notebook almaya karar verdim.. Bu da demektir ki bir süre külkedisi'ni oynayacağım.. Phoebe'den medet umuyorum.. Tarlanı ek de kurtar beni be kardeşim! ((:

2 yorum:

  1. Ahh Agnes'immm bende hiç sevmem bayramları biliyosun..
    Bilgisayar işine gelince çook sevindim gerçekten. Artık arada msn'de görüşme şansımız olacak en azından. Hemende kendime pay çıkardım ama özledim yani haksız mıyım ??
    Sen yeterki iste Agnes'in ekeriz tarlalarımızı (:(:
    Öpüldünn .L

    YanıtlaSil
  2. hahhahha :D
    çıkar kardeşim çıkar :D
    sen de öpüldün .L

    YanıtlaSil