26 Kasım 2009 Perşembe

Evim güzel evim...!

Sınıftan kimse okula gitmediği için evdeyim! Ve bu tek kelimeyle harika... Sabahın köründe uyanmak zorunda değildim ve hiçbir güç beni yataktan çıkaramazdı. Ben hariç. Nasıl mı? Aslında gayet huzurlu bir şekilde uyuyordum, ta ki aptal bir kabus görene kadar. 3 yılan gördüm... İşin açıkçası yılanlar bir garipti çünkü renkleri pembe, sarı ve maviydi. Ama yine de beni uyandırdı. Mavi olan beni ısırdı :/ muhtmelen o sinsi s.rtüktü, çünkü onun en sevdiği renk mavi. Tıpkı kendisi gibi soğuk bir renk! Sarı olan Esmer Cadı olabilir çünkü o da beni ısırmak için oldukça istekliydi. 3. kişi hakkında pek bir fikrim yok çünkü aslında o kadar çok aday var ki muhtemelen onu fark etmemiş bile olabilirim :/
yapabileceğim bir şey yok.. Neyse, biraz keyiften sonra kalktım ve kahvaltı ettim. Gossip Girl'ü izledim. Türkçe Dublajlı her şey bana komik geliyor ama ne yapabilirim, televizyonda izlenilebilir tek şey oydu... Aslında dikkat ederseniz hayatları o kadar kolay ki! Tek amaçları popüler olmak ya da bir gruba dahil olabilmek... Bu... Aptalca, gerçekten aptalca bir şey ((: ama dizi tuttu... Muhtemelen yapımcıların ilgilendikleri kısım da bu...
Neyse, gossip girl'ün de söylediği gibi:
çok çok öptüm! (((:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder