15 Kasım 2009 Pazar

Yeni Nickname: Alışveriş delisi! :D

Her kadın alışverişi sever! Evrensel gerçek..... Bugün resmen kendimden geçtim... Ananemlerde kaldığımız için uluspazarına gittik bugün! Önümüzdeki hafta gideceğim şu aile düğünü vardı ya... İşte o kıyafetlerden birinin içine straplez (böyle mi yazılıyo ki ya? .D) bluz giymeden olmuyor... Şimdi sıra ayakkabı da.... :/ Pufhh! Hazırlanması da bir ayrı zor..... Bir yandan da benim M.Ö. kalmış gıcık bilgisayarım Flash Player diye tutturdu onunla uğraşıyorum... Eğer Farmville'deki tarlama ulaşabilirsem ekinlerimi toplayıp zengin olmayı planlıyorum! :D Bir de ders çalışmalı ve duş almalıyım :/ offf amma çok işim varmış... Neyse... Elim mecbur ben kaçıyorum blogger ahalisi... Bu satırları okuyan herkesi öptüm... Phoebe'mi de tabi .L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder